.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی آمل خبر داد
قتل مرد ۳۷ ساله بر اثر درگیری و چاقو کشی در شهر رینه لاریجان/ قاتل در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شد
شمال نیوز : فرمانده انتظامی آمل گفت: درگیری که منجر به چاقوکشی شد یکی از طرفین دعوا فردی ۲۲ساله با ضربات چاقو یکی از همراهان خود مردی ۳۷ ساله را از پای در آورد و سریعا از محل جنایت گریخت. ....
قتل مرد ۳۷ ساله بر اثر درگیری و چاقو کشی در شهر رینه لاریجان/ قاتل در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شد شمال نیوز: فرمانده انتظامی آمل گفت: درگیری که منجر به چاقوکشی شد یکی از طرفین دعوا فردی ۲۲ساله با ضربات چاقو یکی از همراهان خود مردی  ۳۷ ساله را از پای در آورد و سریعا از محل جنایت گریخت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سفیر هراز ، سرهنگ نعمت الله آزادی در گفت‌وگویی از قتل مرد ۳۷ ساله در شهر رینه لاریجان خبر داد و گفت:  ۶ مرد جوان از اهالی دو شهر از شهرستان های همجوار شهرستان آمل که برای تفریح به شهر کوهستانی "رینه" آمل رفته بودند بعلت نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند. 


وی افزود: این درگیری که منجر به چاقوکشی شد یکی از طرفین دعوا فردی ۲۲ساله یکی از همراهان خود مردی ۳۷ ساله را با ضربات چاقو از پای در آورد و سریعا از محل جنایت گریخت . 


سرهنگ آزادی تصریح کرد: با وقوع این حادثه، تیم ویژه مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی این فرماندهی تشکیل و به محل حادثه اعزام شدند . 


فرمانده انتظامی شهرستان آمل  با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با بررسی صحنه جرم و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در کمتر از ۳ ساعت مخفیگاه قاتل را در یکی از روستاهای همجوار این شهر شناسایی کردند، گفت: متهم به قتل در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شد و تحقیقات بیشتر در این خصوص همچنان ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 اسفند 1397
گذاشتن چاقو ودستبند درسایت یعنی ترویج این کار آیا بهتر نیست فقط خبر گذاشته شود واذهان مردم را مشوش نکنیم
نا شناس 18 اسفند 1397
اینکه قاتل در کمتر از چند ساعت دستگیر شد افتخار نیست ، افتخار اینجاست که جلوی این کارها گرفته بشه
محمد 18 اسفند 1397
جدیدا یاد گرفتن از خودشون تعریف می کنن در کمتر از سه ساعت؟!!!!!
خوب چرا پیشگیری نمیکنید؟ چرا ترس از قانون و پلیس وجود نداره؟ میشه گفت بخاطر روال طولانی پیگیری از طریق پلیس و دادگاهها مردم برای رسیدن به حقشون تلاشی نمیکنن و پیگیری نمیکنن در طولانی مدت این میشه نتیجش . شهر بی کلانتر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.